Is 2023 een sabbatsjaar?

25-02-2023 16:21

Waarom ik geloof dat in 2023 een Sabbatsjaar begint!

Er zijn nogal veel discussies gaande over de kalender, veel mensen volgen de Hillel II kalender of een afgeleide daarvan en hoewel ik mij had voorgehouden om mij niet in de kalender discussie te mengen, ben ik nu op een punt gekomen dat ik van die beslissing moet terugkeren. Toen ik 4 jaar geleden mijn ontslag nam en met mijn gezin naar Portugal vertrok om hier een Rehabilitatie centrum te beginnen was een ander belangrijk punt voor ons om ons leven voledig in te richten volgens Zijn leefregels. Dit heeft onder andere deze studie als resultaat gehad. Met deze zeer uitgebreide studie hoop ik duidelijk te maken waarom ik geloof dat in het voorjaar van 2023 het vierde sabbatsjaar van de laatste Jubeljaarcyclus begint. Ben je hier nieuwschierig naar en wil je hier meer over lezen kijk dan bij de bijbelstudie    Is 2023 een sabbatsjaar?